Stan med Mamma

Udag har jag varit istan med Mamma. Jag älskar att åka till stan med Mamma då man alltid har det trevligt och får med säg massa med roliga grejjer hem i påsen.  Vi var inne på Gina tricot i 2 timmar helt sjukt länge.
Det var en massa med Rea överallt och då blir vi som galna både jag och Mamma. Sedan gick vi och Fikade med Anna och hennes mamma , som också var i stan .

När vi stod på Gina vid kompassen där nere på undervåningen och kollade på trosor hör jag en högljud och stressad röst och det var JANET ifrån Made in sweden som stod i kön och skulle byta sin tröja till en annan färg eller storlek. Hon var snygg som vanligt i sitt lockiga hår och stora solglasögon. Det roliga var att hon har börjat få stockholmsdialekt när hon är ifrån Göteborg det var lite pinsamt faktiskt.  Men att vara med mamma när man ser en känd person är inget roligt hon fattade inte vem det var och tyckte inte alls att det var något speciellt. Jag är ganska töntig och tyckte de va jätte coolt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0