ser fram imot höst

Först och främst får jag ursäkta mig / oss för att vi inte bloggat på länge och absolut inte haft någon bra uppdate överhuvudtaget. Men det har inte varit roligt att blogga om dagarna som det inte hänt något alls på. Det låter kanske dumt att säga det men nu längtar jag efter hösten och vintern. Jag längtar absolut inte efter snön och det äckliga regnet. Men jag kollade igenom bilder ifrån hösten och vintern och såg hur roligt vi faktiskt hade det på helgerna och även på vissa vardagar. Kanske är det för att man uppskattar ledigheten på ett helt annat sätt och tar tag i helgerna och hittar på roliga saker. Jag älskar verkligen sommar men då skall det vara en varm sommar med sol och bad.

Nu skall jag gå och fika med Mamma som köpt frallor påvägen hem. Jag skall se om det kommer upp en massa bilder och minnen ifrån hösten senare under eftermiddagen så kika in då.

// Felicia ohlander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0