godkväll

Godkväll trollungar!
Jag kom precis hem ifrån att varit på krök i näset hos någon kille som min kompis känner. Det var helt okej men eftersom jag inte hade tänkt dricka plus att jag inte kände någon alls där blev jag inte heller långvarig. Kan också bero på att jag kände att jag ville hem och dra på mig myskläder sätta mig vid datorn med en skål chili nötter lät mer som ett bra allternativ så blev det en tidig kväll för min del.

Jag förstår inte vad som flugit i mig nu på det senaste alltså. Jag har blivigt en tråkig hemmafru känns det som. Det lockar mig inte längre att gå flera km i högklackat till någon halvrolig hemma fest ute på något random ställe. Jag gillar bäst egna krök då man vet att det blir en rolig kväll.

Nej imorgon börjar hårdträningen för min del. Jag skall köpa gymkort nu vilket är på tiden!
Träna massor hela hösten lång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0