fixering



hur viktigt är det att känna sig snygg?


Jag tycker det är jätte viktigt att jag känner mig snygg. Jag har alltid varit väldigt utseendefixerad men jag blir barar mer och mer fixerad i mitt utseende. Jag Älskar att fixa med håret och sminka mig. Välja ut vilka kläder jag skall ha på mig i timmar på morgonen om det nu hade funnits tid till det. Men grejjen med att vara så ytlig som jag och många andra är tycker inte jag är något fel, om du trivs med att vara det så varför inte.

På tal om bantning jag är så trött på ordet banta och gå ner i vikt så jag spyr. Det har aldrig varit sådan hysteri med det någonsin som det är nu. Den ena efter den andra blir påvärkad av hur kompisen äter eller  bantar. Jag är verkligen inte rätt människa att sitta och skriva om att tänka på sin vikt är fel. För jag har själv problem med det. inte problemet med att jag vill gå ner i vikt för att jag är tjock. Utan problem med att kunna äta Glass,kakor,godis,pizza allting sådant som inte är speciellt nyttigt. Men jag vet att det är ett problem att känna en ångest efter att man ätit en godisbit. Det sätter sig på huvudet om man börjar hålla på och tänka på det viset. 

Jag skall försöka att äta nyttigt på vardagar och äta det jag känner för på helgerna. just för att inte ha dom där jobbiga tankarna i huvudet..Träna mycket och röra på mig det är viktigt. Man kan äta onyttigt om man rör sig. Men det gäller att träna mycket då också. klart man blir fet om man sitter vid datorn och proppar i sig en massa godsaker !
ut och jogga och träna. Lever man sunt så blir man mycket piggare och orkar med mycket mer. Man känner sig också mycket nöjdare med sig själv.

SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0