Time for myself

Hello. Nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet och kollar på the hills som går på Mtv jag har redan sett avsnittet flera ggr men jag kollar gärna igen med en kopp té. Jag känner att idag får bli en sådan dag man kan ha ibland när man bara är för sig själv. Jag är jätte trött idag, tystlåten och allting. jag har varit seg hela dagen. Jag hade tänkt åka och gymma på sportlife med Amina klockan 7. Jag hade också tänkt att gå och sola men jag vet inte om jag orkar  eller har lust till det.
Jag skall bara ta det lugnt i mjukis byxor och tjock tröja. Sitta och kolla på tv en stund och sedan måla naglarna och sedan blir det plugga lite.



SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0