think about it !

Jag hade mina egna små planer för idag. Då jag först skulle fikat med Camilla vilket var väldigt längesen!
sedan hade jag tänkt att gå hem och städa i min garderob och övrigt i rummet. Men planerna blev ändrade ingen fika med Camilla. Inte heller någon städning i garderoben.

Men jag har en helt underbar Mamma som hade städat hela mitt rum tills jag kom hem. Hon hade varit snäll och både dammat,plockat undan mina saker och dammsugit. det uppskattar jag verkligen Tack mamma ..

Jag har precis kommit hem ifrån Anna där vi satt och pratade famtidsplaner och drack Té. Jag undrar  vad jag skall hitta på resten av den här dagen. Känns ju lite tråkigt att man inte längre har någon pojkvän man kan umgås med.. Det är så sjukt tråkigt..särskilt när man hör att Anna skall iväg och träffa manligt sällskap sedan haha! då  blir man ju en aning svartsjuk.



SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0