Sjukt dålig update!

Förlåt , för att jag och Anna knappt bloggat någonting alls idag. Kan bero på 4 timmars sömn och inte mycket sittande vid datorn. Den här dagen har varit en väldigt seg lördag då menar jag väldigt. Det beror till stor del av att jag hade planer för kvällen som inte alls blev som jag tänkt mig , som vanligt.. . . . .
Say no more about it!

Jag har suttit och umgåtts med Mamma och Pappa framför körslaget pga av det. Sådär lagom roligt en lördagskväll.
Men vad skulle jag göra ,  lite sent att komma på något när klockan var 7 och mitt humör var fruktansvärt. Jag ville bara lägga mig under täcket och tycka mer synd om mig själv än vad det redan var.  då var de lika bra att sätta sig vid tvn med Mamma och pappa och se nöjd ut. Hoppas ni haft en roligare lördag än vad min blev!

keep your smile up!




SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0