Hate it

Jag är en av alla i göteborg som klagar över vädret ! men idag var det något av det värsta jag upplevt när man går ut ur bilen och en blandning med snö och piskande regn piskade i ansiktet på mig. JAG HATAR DET.

jag gick upp tidigt i morse för att åka till läkaren för mina utslag på benet som jag fortfarande har. Min bror var jätte schysst och gick upp tidigt med mig och skjutsade mig med bilen till sjukhuset väldigt uppskattat kan jag lova. Sedan när jag kom hem var jag så irriterad över vädret och att jag hade en drygt halvtimma på mig att åka till skolan och göra mig iordning förgyllade inte situationen. 

Give me a ticket to miami baby ! ♥



smisk på de // felicia ohlander


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0