Godkväll

Godkväll blir det väl nu. Vi har precis kommit hem ifrån att gått i stan hela dagen usch det var inte så värst toppen regnade och jag mådde inget vidare. Nu är alla helt utslagna efter allt så anton ligger i min soffa och vilar pontus och anna i min säng och jag sitter här och lägger upp ett blogginlägg yees!

det känns dock inte som en lördag med vi skall senare göra oss käk och spela sällskapsspel!
haha hör att pontus ligger och sjunger på låten vi lyssnar på




Smisk på de // felicia ohlander

Kommentarer
Postat av: Pontus

Anna tack så mycket för senast hade det fett skönt,

när vi låg där och ja du vet

2009-01-27 @ 13:10:28
Postat av: Anton

Va :O Hon är min..

2009-01-27 @ 13:12:49
Postat av: anton

pontus blev väldigt ledsen när ja fick höra det du gjorde.. har gillat anna sen i somras och de vet du:S

2009-01-27 @ 13:14:15
Postat av: Riktiga Pontus

Vem i helvete har orken att skriva så...äckliga ungjävlar.

2009-01-29 @ 13:12:20
Postat av: Anonym

nawww är ni avundsjuka för ni inte fick träffa oss? vilka ni nu är.. svårt o gissa.

2009-01-29 @ 21:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0