Friday

Hello. Idag är det fredag vilket är väldigt skönt. Jag åkte till skolan idag vid 9 tiden och vi började halv 10. När vi kom in i klassrummet så visade sig att vi bara skulle lämna in våra böcker och sedan fick vi gå hem. Det var våran enda lektion, det kändes lagom nödvändigt för mig.

Jag Anna,Lina åkte sedan till solhuset och solade. Känns genast mycket bättre. hatar att känna mig blek, då känner jag mig mycket ofräschare. well well , vad har jag att tillägga ikväll åker vi ju till Amanda och spenderar kvällen där med käk och mys som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Nu skall jag bara njuta av min ensamhet här hemma i lägenheten med mys musik och té !

SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER


Jag, Anna och Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0