DAGENS TIPS

Musik som du kan bära runt med dig, i alla dess former! Det är ju en helt fantastisk uppfinning!!! Tror alla håller med mig på den punkten, vem tycker inte det är härligt att lyssna på musik när man är på väg hem efter en tråkig och lång skoldag? När man ligger på stranden? När man skall resa en längre resa?

Så det är DAGENS TIPS, om du inte har en mp3/iPod/musikmobil, införskaffa dig en! Finns billiga modeller för kanske 200 kr! Det är guldvärt!

SMISK PÅ DE! / ANNA


Jag har en rosa iPod Shuffle, jag är jättenöjd med den och har haft den i drygt 1 ½ år.
Många kan tycka det är störande utan display men det är inget jag stör mig på =)

Kommentarer
Postat av: dp

Shuffle is the shit, good stuff ; )

2009-09-12 @ 09:59:34
URL: http://musicoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0