DAAAANCE

Hello everybody!

vart skall jag börja en skit härlig dag har jag haft iallafall. Det började med skola där jag försökte vara pigg och glad. Jag slutade vid 2 tiden då jag åkte ner till stan och mötte upp Camilla och hennes vän Anna. Vi gick till HM och sedan gick vi ner till Sweet Coffeebar och satte oss för en fika. Vi satt och snackade och hade det mysigt sedan kom även Louise dit. 

Efter fikan åkte jag hem och käkade mat. Sedan stressade jag mig på med Danskläderna och sprang iväg till Dansen. När vi kom fram till Dansen såg vi att det bara var massa barn där vi skulle dansa. Alltså hade vi råkat anmäla oss i fel grupp ! Yees perfekt. Vi fick iaf dansa med dom för den gången. Men efter danslektionen gick vi och bytte till en äldre grupp och vi fick gå och dansa direkt i den gruppen.

Jag blev överlycklig för att vi fick Lotta som danslärare , jag har haft henne i alla mina dansår innan och hon lär ut så mycket bättre än alla andra som inte alls kan lära ut på samma vis. Men iaf så Dansade vi i 2 timmar idag alltså två dubbla pass. Jag kommer att ha träningsvärk imorgon! Men de är så det skall vara.

Charlotte ( Lotta) våran danslärare som dansar med Hasse i Let´s Dance nu för övrigt!

http://www.tv4.se/1.283438?videoId

Smisk på de // FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0