Back to school!

Imorgon börjar skolan igen. Jag vet inte hur jag känner riktigt inför det , men jag tycker nog de skall bli ganska skönt att göra någonting under dagarna och komma in i det vanliga igen. Jag har inte haft ett bra lov . Det har inte hänt någonting roligt alls under lovet, känns som jag bara suttit hemma och degat usch.

Nu känns det också som det nya året skall börja bli ett nyare liv för min del. känns iaf dags för det. Jag är trött på det gamla och behöver förändring! plus att det behövs verkligen förändring ibland och det känner jag nu.

skaffa mig ett Jobb
skaffa mig en pojkvän som gör mig lycklig
skaffa mig bra betyg i skolan
skaffa mig bättre självkänsla





SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0