BABBEL !

Godmorgon , idag är det skola som gäller för min del. Men jag somnade inte igår , det gick bara inte. Jag hatar verkligen när man ligger där i timmar och vrider och vänder sig . Tankarna snurrade och snurrade runt i huvudet och jag ville helst av allt bara få bort alla tankarna som var där inne i mitt huvud. Det var hemskt , det skrämde mig att om ja skulle fortsätta tänka så mycket som jag just gjorde skulle huvudet spränga eller helt och hållet stängas av. Sjuka tankar jag har ibland asså haha.

Jag kunde i vilket fall inte somna igår så jag tog mig en liten sovmorgon faktiskt. Jag skippade idrotten och nu skall jag gå till Engelskan som börjar kvart i 12 . Har två lektioner och sedan är jag hemma igen. Jag får återkomma med mera babbel då !

SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

jag och johanna / våren 08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0