anyway

Dags att slänga in ett blogg inlägg kanske. Jag har inte suttit vid datorn på hela dagen så jag har inte kunnat slänga in något inlägg. jag tror inte att Anna heller har suttit mycket vid datorn idag faktiskt. Men anyway idag slutade jag skolan vid 2 tiden. Jag kom hem och städade mitt rum ordentligt. Sedan har jag lagat mat med mamma och varit och handlat. Vardagssysslor som också måste göras.  nu skall jag snart ta och mig en skål yoghurt " sommarbär"  den är underbart god.

en bild på mig och anna ( valborg 2008)




smisk på de // Felicia ohlander

Kommentarer
Postat av: värsta snygga killen

anna är snygg

2009-01-19 @ 23:50:19
Postat av: Bea

Fin bild :d

2009-01-19 @ 23:58:56
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0