Ändring

Det här året har jag bestämt mig för att ägna mer tid åt mig själv. Det kanske låter egoistiskt , men jag tror att jag  behöver det. Jag skall tänka mer på vad som är rätt för mig. Jag skall sluta jaga kärleken jag får bara inse att den inte finns där för mig. Iaf inte just nu ..Det blir ett år med mycket fokus på mig själv , skolan och träning. Självklart skall jag umgås med mina vänner också absolut. Det är jätte viktigt. Men jag skall lägga tiden åt skolan och försöka aktivera mig mycket mera , inte alls sitta vid datorn lika mycket som jag gjort år 2008. Jag måste också sluta såra mig själv , Det är viktigt att inse att man är värd så mycket bättre .  Ändring på allting börjar nu i samband med det nya året.

SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0