VÅÅÅÅR

Hello hello , tänkte skriva mig ett inlägg innan jag drar iväg till solariet och Dansen!
Jag skall kanske hinna ta mig lite yoghurt glass innan jag går iväg Eller så får det bli när jag kommit hem senare ikväll kanske. Jag har pluggat lite svenska idag också har ett prov på Fredag innan det sköna lovet drar igång.
på tal om annat så tycker jag att det är så jävla skönt rent ut sagt att våren närmar sig. Bara det att man vaknar på mogonen och det är ljust ute ! hur skönt är inte det liksom. Slippa vara så himla trött på morgonen när de är kolsvart ute men nu är det ljust och dom här två dagarna har det till och med bjudits på sol !
Tummen upp för det. Nu skall jag iväg.



SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0