underbart!

Jag kom precis hem från en lång promenad i det underbara vädret. Jag och hunden gick ut och gick en lång snabb härligt frisk promenad. Det var så himla skönt jag gick där pch lyssnade på musik och solen lös. Jag blev verkligen jätte glad och jag gick där och kände mig så nöjd. Glad för att man är frisk ,pigg och snygg. Nej men man skall verkligen uppskatta alla bra stunder istället för att gräva ner sig i dom dåliga.

Trots att det är Alla hjärtansdag som borde vara jätte deppigt för alla singlar och underbart för alla par som dom också sa på radion. Så har jag haft en härligt början på dagen och jag känner inte att jag skall gå och deppa ihop för att den jag igentligen vill vara med den här dagen inte vill vara med mig. Okej de kanske är jätte deppigt men jag har deppat för många gånger för det. Min dag skall inte förstöras trots det ja skall vara possetiv nu.

Hoppas ni par har en underbar dag framför er med en massa mys, goda kyssar och underbart sex haha!♥

HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! vHAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY! HAPPY  VALENTINE´S DAY!







SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0