TOPPEN

Min tisdag har varit jätte bra. Jag var först i skolan och började vid 10 sedan hade jag engelska och svenska plus en administrations lektion inte jobbigt. Efter skolan pallrade jag mig ner till min gamla skola då jag gick schillerska. Hälsade på min klass och sedan gick jag och Gabriella iväg till stan för att fika. Vi kollade i affärer och jag hittade mig en jätte söt t-hirt inne på Monki för endast 120 kr.

Nu skall jag slå upp Svenska boken och plugga lite tänkte jag. Det är ju sååååå roligt att plugga eller vad säger ni?
jaja. Det blir lite roligare när jag gör mig lite té och sätter mig i soffan med love music som bakrund . Det är mysigt . SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER!


Kommentarer
Postat av: anna

jättesöt tröja gumman!

2009-02-03 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0