SYSTRARNA SETTERGREN!

Hello , jag tänkte slänga ihop ett litet inlägg nu innan systrarna settergren kommer hit !
Jag kom hem ganska tidigt så jag gick ut med vovven och sedan slängde jag ihop en liten lunch knäckebröd,kaffe,banan och lite yoghurt.

Jag skall hinna sola senare idag och sen blir det dansen. Jag skulle kunna träna dans varje dag det är riktigt roligt och en jätte bra träning för den delen också. Veckan springer iväg redan torsdag imorgon!
så helgen är på väg igen helt sjukt snabbt. Det är bara ett plus!

nu skall jag fixa lite innan dom kommer =)




SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Superblogg, fortsätt gärna med sköna sminktips, klädtips och träningstips! Behöver inspiration till egna levandet - och ni bloggar härligt och har varsin härlig stil, så tipsa på! :D

2009-02-25 @ 18:59:13
Postat av: Anonym

+ hårtips - felicia, ditt hår är underbart och verkar vara olika från dag till dag, frisyrer, glans och tjockhet :)

2009-02-25 @ 19:00:26
Postat av: FELICIA

Ååh vad snällt av dig att komentera det !



lovar att bjuda på lite tips skall du se fortsätt gärna kika in då och då och lämna komentarer =)

2009-02-25 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0