sug

Jag har ett väldigt sug efter mat på kvällarna eller jag är oftast sugen på någonting att tugga på då. Det får bli att jag äter knäckemackor på kvällarna det är ju så himla gott ! Men de mättar ju inte så väldigt mycket. Iaf jag har knaprat knäckebröd och ätit k-special nu och snart skall jag lägga mig ner och läsa min bok jag bara måste läsa ut. Den är spännande men de känns endå lite segt att gå och lägga sig nu för att läsa. Jag är ju inte tjejen som gärna läser böcker om man säger så.




Smisk på de // FELICIA OHLANDER


Kommentarer
Postat av: camilla

du kan ju börja smaska på nötter på kvällarna. nyttigt! att blanda hasselnötter och russin är jättegott

2009-02-17 @ 22:07:12
URL: http://camillarudholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0