Lunch

Nu sitter jag här i skolan har näthandel lektion. Solen lyser och de är jätte kallt ute !
Men skönt att solen skiner iallafall.

Jag Anna och Lina har varit och tagit en lunch på Café Vasa. Jag käkade en lax och spenat paj Den var faktiskt jätte god.
Men jag hade velat ha en grov fralle med ost och skinka och Kaffe jag var så sjukt sugen på det. Men då kunde dom inte ge mig en vanlig fralla utan smör?! Jag gillar inte deras smör okej , jag gillar inte något smör. Men endå café har ju typ 700 lager med äckligt smör dom kletat på.

om drygt 45 minuter åker jag hem och dricker kaffe och sedan blir det ut i det fina vädret och springa . Skall även plugga matte idag hemma jag måste bara göra det tyvärr.

SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: visst är det ! :)

fin blogg. följa varandras med bloglovin? <3

2009-02-24 @ 13:30:03
URL: http://tirrren.blogg.se/
Postat av: Smör!

Smör,Smör,Smör finns det ngt bättre kommer i alla varianter. Bregott är bäst! Smör består utav 80% mjölkfett vilket ioch försig gör dig skit tjock men FeFe smör är bra för kroppen och knoppen glöm inte det tjingeling ;)

2009-02-24 @ 20:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0