Laddad för den nya veckan?

Är jag riktigt laddad för den nya veckan som börjar imorgon nu ?
det måste jag vara i vilket fall som helst. Jag skall utföra mina viktiga saker till 110% det känns bäst då.
Det blir en massa pluggande den här veckan. Träna en massor blir det också hela veckan. Jag skall köpa mig ett solkort den här månaden också , jag börjar blekna. Jag hade ju solkort förra månaden men när de tog slut bleknar jag.

Jag skall vara i toppform när veckan är slut de skall kännas så. Det skall kännas som jag förtjänar en helg och de kommer jag att känna när veckan är slut. Det blir en tidig kväll i säng idag för mig måste läsa ut min bok !
nu börjar the hills igen.

SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0