I HAD A BAD DAY AGAIN

Vad är det med mig just nu ? Jag har verkligen inte den bästa perioden just nu..jag är jätte känslig börjar gråta för det minsta lilla som kommer i vägen. Det är inte likt mig själv , jag har varit helt nere dom senaste dagarna. Jag börjar gråta hysteriskt för ingenting. Jag har vaknat på nätterna och sovit halv kasst. Jag förstår inte vad det är för det är inget allvarligt som hänt mig. Jag pratade med Anna i telefon nyss och då bara bröjade jag lipa och sedan sa jag till henne ; ser du jag förstår inte vad problemet är med mig ja gråter ju för ingenting?  för att jag äter nyttigt men endå inte är nöjd med mig själv. Det känns jätte jobbigt. För att jag har en kille som jag gillar som inte vet vad han vill. För att de känns depp att gå till skolan. För att vädret är pissigt.

Det är helt konstigt ,  små saker som man inte borde vara ledsen för och gråta och vara helt nere för? Men de är en sådan period som går över snart hoppas jag. Nu börjar jag känna mig sjuk också jag fryser smått och haft huvudvärk hela dagen i princip.
Jag får inte bli sjuk nu till helgen jag orkar inte det. Jag och Anna skall ju ha en mysig lördag tillsammans!


// FELICIA OHLANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0