HAPPY VALENTINES DAY!

Just nu sitter jag hemma hos Martin och vi äter Noblesse, dricker kaffe och tittar lite på matchen mellan Barcelona -  Betis och det står 2-2 nu! Spännande!

Vi har ätit thaimat, haft tända ljus, tittat på film och vi skall nog se en till film senare. annars skall vi bara mysa :) Det är faktist första allahjärtans dag som jag har pojkvän :P

And the reason why I havn't wrote anything on the blog today is:
  • Varit på frölunda torg med pappa
  • sedan åkte vi och hälsade på farmor på toftaåsens äldreboende
  • träffat Felicia :)
  • och sedan åkte jag hit till martin!

Så jag kommer inte blogga något mer idag utan vi hörs imorn!
Happy valentines day!
SMISK PÅ DE! / ANNA

Kommentarer
Postat av: Felicia

Puss på er båda hoppas ni fick en mysig dag!

2009-02-14 @ 23:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0