HALLOOO BLOGGEN

Nu sitter vi här framför datorn, dricker té och äter Digestive kex!

Anna:
Idag så glömde jag mobilen i skolan! Det upptäckte jag när jag var på markland, nästan hemma, då hittade jag inte mobilen! Men så åkte jag tillbaka till skolan och den låg kvar på samma stället! Puuuuuuuh... Med tanke på att det nästan går 2000 elever på Hvitfeldtska så var det ett under haha!
Sedan träffade jag Martin en stund och nu sitter jag här med FeFe :)

Felicia:
Jag har varit i skolan som vanligt och efter skolan så åkte jag hem satte mig ner och pluggade lite och sedan käkade jag mat. Efter maten var det dags för pluggande igen och de är så det kommer att se ut för min del nu framöver. inte något jag gillar inte alls min grej. Men jag måste stå ut.



SMISK PÅ DE! / GLOOMIES

Kommentarer
Postat av: Hannes

jaaaaaaaaaa! Du kalla henne FeFe, fan vad grymt jag blir tårögd!

2009-02-17 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0