Godmorgon!

Godmorgon allesammans! Jag är uppe tidigt idag,Jag vaknade runt halv 9 tiden helt otroligt. Men samtidigt väldigt skönt tycker jag endå. Jag har aldrig varit den som sover bort hela dagen det är inte min grej. Jag gillar att vakna i lugn och ro och äta frukost och bara ta det lugnt på morgonen. På vardagar är jag så förbannad över att tvinga mig upp så tidigt på morgonen och då kan jag vara riktigt sur. Jag vill vakna av mig själv och ta det lugnt på morgonen.

Men nu har jag ätit frukost och alting och klockan är strax innan 10. Jag har tänkt att gå och sola om en stund , efter det blir det en lång promenad med hunden.  Nu skall jag gå och ta mig lite Kaffe med mycket mjölk i det är godast så.
 

SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0