fredagskväll

Hallå fredagskväll mindre okej. Jag hade en tooppen förmiddag idag gick ut på en powerwalk med hunden sedan åkte jag ner till stan och träffade camilla tog en take away Té och satte oss vi kanalen. Senare kom hennes kompisar förbi.
Det var en bra förmiddag. När jag kom hem käkade jag räkor med familjen hade det mysigt men sedan gick kvällen åt spillo. Jag har suttit här själv igen? ännu en helg i min ensamhet med familjen. Jag har mig själv att skylla på , visst kan jag vara med mina vänner , men Anna är med sin pojkvän nu på helgerna vilket jag förstår. Sedan går dom flesta av mina vänner jag umgås med ut på krogen.
Eftersom jag inte har åldern inne än får jag sitta här och tycka synd om mig själv på helgerna. Vilket idag var den sista gången jag tänker göra det!

Men imorgon blir det en mysig heldag med Anna hemma hos henne. Vi skall äta middag tillsammans och snacka en massa tjejsnack. Sen skall vi baka äppelpaj också !
Vi skall även kolla på en film som kommer på Tv 4 imorgon.
Men först på morgonen skall jag gå och sola och ta en joggingrunda.

SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0