Fredag?

fartfylld fredag kanske?
Jag sov ingenting inatt kändes det som låg och vred mig i timmar.. det är så jobbigt. Sedan skulle ja upp klockan 06:30 men jag vaknade istället 07:20 när min buss gick 20 i. JAg skyndade mig upp slängde i mig frukost och fixade mig snabbt. stack iväg till bussen vilket jag hann helt otroligt. Iskolan hade vi prov och jag blev så glad för jag kände för en gång skull att yes va bra det gick! Vi fick slutat halv 12 idag. När jag kom hem käkade jag lite lunch och pratade lite med mamma. Sedan gick jag iväg en stund för att lösa en sak. Men jag vet inte ifall de gick så bra... Så jag hamnade hemma hos Anna en stund på kaffe också.

Vid 4 tiden hade jag en träff istan med Camilla för en fika. Vi satt och snackade och drack massa te i två timmar. Nu sitter jag hemma hos mig med Anna och vi har ätit Glass och kexchoklad. Jag åt god vanilj light glass med frysta bär till, hallon och blåbär. Anna åt en god hallon sorbet!


Kommentarer
Postat av: georgia

haha ja visst var den.

mums, blev sugen på frysta hallon precis

2009-02-24 @ 19:52:34
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0