FÖRLÅT

Förlåt för våran dåliga bloggtid vi tydligen haft nu det senaste. Har inte alls suttit  vid datorn mycket i helgen så jag har inte kunnat blogga och Anna har väl också slarvat lite med att blogga. Kan ju kanske bero på att hon är med Martin hela tiden nu och pussas och myser hela tiden då har man ju inte tid för datorn. haha!

Idag är det söndag och alla söndagar är ju lika sega och ibland kan dom faktiskt kännas sköna. Men vanligtvis gillar jag inte söndagar. Men min söndag idag har varit skön! Det känns också väldigt bra att vi har en veckas lov nu så att man inte behöver kämpa sig upp imorgon på morgonen för att gå till skolan. nu skall jag hoppa in i duschen vi hörs senare!


 Jag ,Anna och Amanda från förra sommaren!




SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0