Förlåt



Förlåt  för den dåliga uppdateringen här på bloggen idag. Jag har verkligen varit helt seg och inte haft mycket att blogga om heller. Anna har sovit hos martin igår till Idag så hon har väl inte riktigt haft tid. Men iaf Min Alla hjärtansdag igår som jag klagade över blev inte så dåligt tillslut. Jag fick besök här inatt som var mycket trevligt!
Så jag hade trots allt en mysig alla hjärtansdag. ♥

Idag har jag inte gjort så mycket vi gick upp vid halv 1 tiden vilket är väldigt sent. Men det är härligt att bara ligga och mysa sådär på morgonen. Sedan gick vi upp och käkade frukost. Jag somnade en stund under dagen , eftersom de inte blir så mycket sovande utan mest pussande under natten när vi sover tillsammans.
sedan lagade jag mat. Anna kom förbi och vi spelade kort drack té och tittade på Gossip girl.

Hoppas ni haft en trevlig söndag nu drar skolan igång igen det är riktigt Deppigt!

Smisk på de // felicia ohlander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0