Drömmar+Jogging + plugga

Fikan var också jätte god såklart. Kan inte bli annat än bra när man sitter och knaprar i sig dom godaste kakor som finns.
En av alla goda kakor som finns iaf haha. Jag är ett riktigt kakmonster igentligen visst är det sjukt gott!

Efter Frukosten och fikan och allting, Gick jag ut och tog mig en joggingtur grymt skönt. Sprang förbi solariet också och solade en stund. Nu skall jag snart sätta mig och plugga lite Svenska nu innan provet imorgon !





SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER

Kommentarer
Postat av: anna

coookies!!! <3

2009-02-05 @ 20:20:16
Postat av: Alicia - Foto, shopping, hästar sång

ÅÅÅH dom understa såg ju verkligen hur goda ut som helst.

väldigt söt blogg btw :)

2009-02-05 @ 20:49:03
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0