DEPPIGT VÄRREEEEE!!!!!!!!!!

Okej ! det blev inte alls en rolig dag. jag har varit helt ensam på Alla hjärtansdag!
Det är absolut inte helt okej. Jag sa innan att jag inte skulle deppa men jag kan inte låta bli. Jag tycker de här va det dåligaste på länge mina bästa vänner tillbringar inte längre dagen med mig. Dom har pojkvänner att vara med.  Jag är helt ensam usch vad synd det är om mig själv. det här gjorde det inte alls bra. ........ faaaaaaan

JAG ÄR ALDRIG SJÄLV ANNARS. MEN NU PÅ ALLA HJÄRTANSDAG ÄR JAG INTE ENS MED MINA BÄSTA VÄNNER.


/// felicia


Kommentarer
Postat av: Sara.O

VA INTE DEPPIG VAFAAAN! :D jag är också själv och jag njuter :d HAHAHA! :D känns as skönt :P elr det är ju vad jag tycker, tänk egentligen hur överskattad alla <3-dag egentligen är, det är en orsak för att butikerna skall kunna sälja. Annars är de igen speciellt med dagen? Förutom att det är just då alla <3-dag. DON'T WORRY, BE HAPPY :D<3

2009-02-15 @ 00:18:36
URL: http://sarao.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, hon e jätte duktig! Fin blogg föresten! =)

2009-02-15 @ 00:50:02
URL: http://misshollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0