DEPP

Okej deppigt värre. Jag som var så uppåt förut vilket gällde vädret och min jogging tur jag skulle ta när jag kom hem. Gott kaffe hade jag också förväntat mig. Men nej inget av det.

jag kom hem och skulle dricka kaffe men de va helt äckligt med typ kaffekärnor som smulat sig i usch. Slängde kaffet och gjorde mig en kopp té sedan har solen försvunnit bort och de blåser storm och är svin kallt. Min joggingrunda får vänta om de ens blir någon nu på grund av det.
Jag tror jag skall lägga mig i sängen och vila en stund. Lyssna på musik och bara rensa ut alla jobbiga tankar i huvudet . Sorry mitt negativa inlägg . Blir på bättre humör senare !



SMISK PÅ DE // FELICIA OHLANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0