DANCE

Hello ! Vad har lilla jag och tillägga en sådan här skön kväll då , jo att jag är ledig imorgon det är så skönt.
Okej igentligen är jag väl inte helt ledig. har igentligen idrottsdag men ingen har fått reda på vilka tider aktiviteterna är eller någon annan information. Jag och Anna skall ha en mysig frukost imorgon hemma hos mig hon kommer hit vid 11 tiden och då har hon köpt med sig frallor. Vi skall dricka kaffe äta en jätte stor frukost i timmat och tjata om allt och inget.

Dansat idag också det var riktigt roligt idag. Jag och Anna dansade loss som aldrig förr haha nejdå. Men vi övade och övade så nu sitter dansen grymt.

haha en galet glad bild från isommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0