DAGENS TIPS

Te! I alla dess former! Té är så jäkla gott och båda jag och Felicia dricker minst 1-2 koppar/dag! Det finns flera olika sorter och det finns t.o.m téer som renar kroppen! Visst, kanske inte lika goda som svart té men det är ändå bra! Drick té människor i detta kalla, äckliga land!



Té med digestive kex till är inte helt fel! Jag uttalade det "dajästive" alltså engelskt uttal för det har jag vuxit upp med från mammas sida =P Men nu har Felicia lärt mig att säga "digestive" som det stavas - "för vi bor ju faktist i Sverige" haha. Så nu säger jag digestive som alla andra. Ifall det var någon som tycker det var intressant...

SMISK PÅ DE! / ANNA


Kommentarer
Postat av: FELICIA

haha när ja kom hem tog jag mig också en stor kopp té med digestive!

2009-02-04 @ 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0