TJEJER FÅR BLI STARKARE

Jag tänkte skriva lite om hur tragiskt det igentligen är att Tjejer faktiskt oftast tar sådan skit ifrån killar.
Jag menar det är många tjejer som är så förälskade i killen så att dom låter sig själva bli överkörda 1 gång och sedan blir det flera tusen gånger. Låter man någon köra över än en gång så lär det bli flera gånger. Jag har själv varit tjejen som blir nertrampad flera gånger för man har varit så fruktansvärt blind. Men DU är inte värd det det är ingen värd.

Tjejer tänker men han kanske har ändrat sig den här gången. Han kanske inte gör om det. Han kanske har förstått att det är fel nu iallafall. Men sedan står ni där igen och bli lika sårade för att han tror det är okej att göra så imot dig för att du förlåter ju ändå honom sedan eller hur gör du?
Han säger förlåt ja kommer inte att göra så igen det lovar jag.

det jag vill få fram med det här är att hur kära ni än är i någon så låt honom/henne inte få göra som dom vill för det med dig. Visar du dig stark vinner du honom eller henne ändå om dety är ni som skall vara tillsammans och ifall han eller hon bryr sig riktigt mycket om dig så gör personen inte så heller sedan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men man kan ju inte dra alla över en och samma kant?

2009-12-04 @ 13:07:43
Postat av: FELICIA

namn kanske inte är så svårt och skriva =) då är de lättare o svara personen :p

2009-12-04 @ 18:18:45
URL: http://gloomies.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jävligt bra skrivet och jävligt sant!! (Y)

2009-12-05 @ 11:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0