tålamod

Det är aldrig lätt att möta massa jobbiga motgångar här i livet. Jag lyckas alltid fastna i alla dessa.
Jag tänker inte gå in på varför eller vad det är. Men jag har aldrig lyckats ha tur i någonting faktiskt men vissa har mindre tur än andra så är det bara. Det är väl inte konstigt att man blir negativ när saker och ting fått det att se negativt ut hela tiden.

jag skall iallafall bita ihop vara stark och se glad ut. Någon gång måste det vända för mig också så är det bara.
Allting löser sig efter en tid men tiden kan ta lång tid. Men man får helt enkelt ha tålamod vilket jag är för jävla dålig på. JAG HAR NOLL tålamod det gäller allting verkligen.

Nu skall jag äta frukost med Mamma.


Kommentarer
Postat av: inger

du har ju tur; en go familj en go kille bra utseende...fina vovvsingar..Glöm inte detta , det e inte alla som har det ens !

Kram på dig

2009-12-11 @ 12:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0