Lördag

Goddag era små bakistroll. Jag sitter och lyssnar på musik har druckit te och kollat på gamla avsnitt av The hills som alltid på söndagar. vad har ni gjort på eran söndasg hittils? kanske sovit bort hela förmiddagen? suttit framför tvn eller för er som är duktiga tränat?

Jag och Victor vaknade vid halv 12 idag det är verkligen inte likt mig. Det var lite konstigt för vi gick inte och la oss jätte sent heller det blev väl vid 2 vi somnade. Vi hade en trevlig kväll igår. Vi var hemma hos mig först förfestade lite jag,Anna,carolina,brorsan,kristoffer och Victor. innan tolv drog vi vidare ut bland dom andra partysugna människorna. Man kan tycka ibland att det är lite jobbigt med dom där killarna som sitter och rå stirrar på än trots att man är med sin pojkvän. Dom bryr sig inte alls om det dom är så kåta djur.

jag vet att vi varit skit dåliga på bloggandet med Anna jobbar nu och har alla bilder på sin kamera.
Hon lägger upp bilder sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0