FRIDAY!

Idag är det fredag! Har precis städat lite i lägenheten så det är städat och snygg när prinsen kommer på besök imorn tills på söndag :) Har saknat honom! Skall alldeles strax kila iväg till Jessica, så skall hon göra mig snygg i håret så skall vi bara chilla!

Igår efter praktiken så åkte jag in till stan, mötte upp Johanna och Felipe, men vi sa hejdå till Felipe ganska snabbt för han kan ju inte vara med när Johanna skall fixa present till honom, det blev en riktigt bra present iaf! Efter detta så satt vi på Sense, jag beställde in en grymt god Ceasarsallad och Johanna en kopp té. Så satt vi där och tjöta om allt möjligt, hade jättemysigt!

Nu skall jag kila! / Anna

Johanna på Sense


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0