BARNVAKT

Idag har jag ägnat dagen åt julklappsshopping med min bror och sedan åkte jag och hämtade upp Lucas för att passa honom! Vi tog vagnen från käringberget, vilket innebar 2 byten. Så det var lite knökigt med vagnen på och av alla vagnar, men det ordnade sig! Vi har suttit och kollat på filmen "Bilar/Cars", ätit popcorn och druckit saft! Men nu så ligger han och sover så gott, tänkte ta och värma lite glögg och sätta mig och läsa nya veckorevyn och känna hur julkänslorna kommer skuttandes...

Haha, hoppas Felicia o co. får en rolig partykväll utan mig ändå ;)
/ Anna

Kommentarer
Postat av: jess

mysigt anna! ni verkar ha haft det så bra så ;)

2009-12-13 @ 16:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0