THERESE JOHANSSON ROJO

Såg precis klippet om Therese Johansson Rojo som Felicia har lagt ut. Jag blir så jäääävla arg! Hur kan två 16åringar ens tänka tanken att vilja döda och sedan genomföra det?!?! Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva för jag är så arg. Något fel måste det vara i deras huvuden och jag önskar, jag önskar att man hade kunnat ge dom livstid. Vissa är helt emot livstid, men har man dödat någon, tagit ett liv från en oskyldig människa så tycker jag att den ansvarige för detta kan sitta bakom lås och bom resten av livet. Men Sveriges fängelse är för bra, för bra för folk som har skadat, dödat, rånat, våldtagit etc. människor! Dom förtjänar att lida, och då skall dom verkligen lida. För det dom har gjort mot dessa människor kommer att finnas kvar föralltid, om det så är i psyket, fysiskt eller hos ens nära och kära som föralltid kommer att sörja.

/anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

hennes bästa väns blogg. akerstroms.blogg.se

och sen minneavtherese.blogg.se

2009-08-12 @ 11:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0