SÖNDAG

Jag lever trots allt. Jag har legat i sängen precis hela dagen utan dator och nästan utan tv också. Jag kan ju börja med att säga att jag var ute igår och innan vi gick ut drack vi vin hemma hos Alexandra. Jag kanske inte skulle druckit det vinet för jag spydde som en gris hela natten och då menar jag verkligen hela natten hemma hos Victor jag har sovit två timmar ungefär under hela natten. Jag måste blivigt magförgiftad för så mycket frack jag verkligen inte. Det var en fruktansvärd natt och jag har bara legat hela dagen och tyckt synd om mig själv. Mitt internet har inte funkat idag och inte tvn heller för det har varit något strul med comhem. Min dag kan inte blivigt bättre.

Jag har proppat i mig en massa onödiga kalorier idag eftersom jag känt att det var en dag utan någonting roligt alls då fick jag äta. Men nu har jag ätit för hela veckan idag känner jag fy vad äckligt. Nu skall jag snart sova jag tror jag behöver lite sömn.

// Felicia ohlander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0