Lördag

Lördagen började med att jag och familjen åkte till allum sen åkte vi hem och senare kom victor hem till mig. Tiden sprang iväg och jag fick jätte brottom hem till Alexandra som bor en bit bort efersom hon bor i billdal. Jag mötte upp anna och rusade iväg eller ja rusade och rusade jag har en sådan snäll pojkvän som körde mig till marklandsgatan.

Jag och Anna åkte i vilket fall hem till alexandra där sofia och philippa också var. Vi satt och drack vin och hade det jätte trevligt. Klockan sprang yttligare iväg och vi åkte in till stan i stan gick vi till chez och satte oss och sedan kom victor och martin och deras kompisar och umgick med oss en stund. kvällen blev helt plötsligt rörig och tiden sprang iväg jag och Victor gick hem till honom och sov. Det var den bästa känslan på hela kvällen när jag la mig i hans famn och han kramade om mig när vi skulle sova då kände jag att  " Gud så skönt det var att komma hem och lägga sig bredvid den man älskar mest i hela världen!.

Tack för igår tjejer, ni är underbara !



// Felicia ohlander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0