HELLOOOOOO, I'M ALIVE

Jaa, som ni ser hade vi ju sconeslunch hemma hos mig igår, det var jättemysigt och jättekul att träffa Johanna som verkar ha haft en underbar vecka i Rhodos med sin boy Eric :) Senare på kvällen åt jag och Felicia middag tillsammans, åkte och tittade en stund på Victors match och sedan begav det till mig igen!

Vi kollade på filmen "How to lose a guy in 10 days" som vi har sett ett x antal gånger, men alltid lika bra!

Idag så har jag vart hos min syster hela dagen! Har varit en underbar dag ute på altanen i solstolarna :) Camilla och Lucas doppade sig t.o.m i poolen men det var för kallt för mig! Vi hade en mysig lunch också med vattenmelon, gifflar och pepsimax :) Åt en trevlig middag där innan Camilla körde hem mig :)

Blir nog en lugn hemmakväll nu! / anna



Jag och syrran på hotellrummet i London, April 2009 :)



Lucas, i slutet på maj, några dagar innan han fyllde 2 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0