godkväll

Godkväll på er!
Jag har ju inte bloggat på år och dar känns det som. Jag har iallafall varit sjukt dålig på att uppdatera och skriva inlägg!
Min dag idag har inte varit händelserik överhuvudtaget.

Vaknade upp hemma hos Victor vi låg och drog oss ett tag och sedan gick vi up och käkade frukost och läste tidningen som alltid vid bordet hemma hos honom på morgonen haha. Soffmys och en massa pussar senare körde han hem mig för att jag skulle träna. Ganska sjukt att man blivigt så bortskämd med skjuts när man har en pojkvän som har körkort men och andra sidan är han VÄLDIGT generös med att köra mig. Vilket jag är glad för vilken guldklimp till pojkvän jag har!

Det blev inte någon träning eftersom jag har kvar mina blåsor på fötterna så jag inte kan ha på mig några andra skor än gladiator skorna som är öppna. Jag städade här hemma och sedan somnade jag i någon timma. Anna kom hit och spelade yatzy med mig och sedan dess har jag bara suttit hemma.

hoppas ni haft en trevlig kväll  nu skall jag sova godnatt!



TA MIG TILLBAKA TILL DAGAR UTAN LAGAR


// FELICIA OHLANDER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0