fyfan!

Usch vad ful och äcklig jag känner mig idag. Mina p-piller har gjort mig ful !!!!!
Det låter jätte dåligt att sitta och skriva att jag är ful och äcklig kanske. Men det är så jag känner mig just nu.
Det är inte okej att känna så som jag gör nu fy vad deppigt.

Jag vill vara nöjd med mig själv och tycka att jag är skit snygg.Det hjälper inte hur mycket än alla säger du är inte alls ful du är jätte fin som du är. Eller vad nu folk säger.
Tänk  Vilken underbar känsla att känna fan vad snygg jag är och vara nöjd med sig själv. Det är inte många tjejer eller killar som är nöjda med hur man ser ut men fan vad deppigt det här är. Jag bantar som fan och tränar men händer inget!
Innan jag började med mina p-piller var jag smal och snygg nöjd med mig själv. Men nu när jag ätit dom pillerna och ändå tänker på vad jag äter och inte stoppar i mig vad som helst ( jobbigt NOG är det att inte kunna äta något gott överhuvudtaget ) så hjälper det ju fan inte!
 Hur avundsjuk är man inte på dom som är smala men endå kan äta precis vad dom har lust med jag hade ätit upp en hel godis affär eller ännu bättre KAKOR och glass är  det bästa som finns!!
Nej fyy , jag får helt enkelt sluta med dom skit pillrena.








// FELICIA OHLANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0