Fredag

Hello bloggen,bloggläsare,bloggfreak,blogghatare vad som helst!
Här sitter jag och dricker cola light såklart. Jag har haft en super mysig dag med min underbara kille!
Vi vaknade hos mig i morse och gick upp åt frukost och sedan åkte vi iväg till havet för att vad vi trodde att vi skulle göra "sola" och kanske bada. Men det var så fruktansvärt kallt ute så vi låg och frös. Inget för oss två så vi köpte med ossen glasspinne var och så åkte vi hem till mig och satte oss på balkongen och myste.

Nu har jag ätit middag med mamma som blev havregrynsgröt haha jag och mamma älskar det. Vi har även spelat yatzy jag och mammsen.

                                                                   Pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0