flytta till sitt eget, ja tack


Tänk vad mysigt att flytta ihop med sin pojkvn som blondinbella och Nils!
Jag är så himla avundsjuk på det. Jag hade verkligen velat att jag och Victor flyttade ihop. Tänk att vakna upp i sitt eget hem som man själv inredigt tillsammans med sin älskling. Vakna upp på morgonen bredvid sin pojkvän sedan göra frukost och mysa till det hemma. Kolla film på kvällarna tillsammans( vilket hade blivigt ett väldigt tjaffs om vilken film jag och victor skulle se på eller vilken kanal på tvn vi skulle kolla på under kvällen. Men det hade gått bra haha.   tända hela lägenheten med ljus och göra allt man precis vill göra. Bjuda hem vännerna på middag hemma i VÅRT hem som vi skapat tillsammans. Nej jag vill verkligen flytta ihop med Victor nuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0