BACKSTREET BOYS

Nu sitter jag och lyssnar på Backstreet Boys! haha. Idag har varit en jättebra dag hitills! Min kära syster Camilla kom och hämtade upp mig när jag hade slutat, så åkte vi ner till Evas Paley, på Avenyn, för en fika! Där satt vi och tjöta och tiden gick. När vi skulle gå tillbaka till bilen så började det HÄLLREGNA, det öste ner på oss och det enda paraplyet vi hade var mitt ynkliga. Där gick vi upp för den långa backen, jag halkade runt i mina sandaler och Camilla plaskade runt i sina ballerinaskor! Haha, då fick vi oss allt några skratt :)

Vi åkte och hämtar upp min systerson Lucas på dagis och hem till dom. Fixade ett problem på deras dator och sedan fick jag skjuts hem. Nu sitter jag och väntar på att min mage skall börja kurra så skall jag gå ner och köpa thaimat :)

/ anna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0